Віктор Загреба ([info]viktoza) wrote,
Previous Entry  Add to memories!  Share  Next Entry

Президент Янукович

1) Ця країна і цей народ на нинішньому етапі свого розвитку заслуговує саме на такого президента, як Янукович - погано освіченого, незграбного, з кримінальною біографією і при цьому в черевиках зі страусової шкіри. Це ж просто портрет (чи карикатура?) українського народу!!! Народу, який без заперечень слухає шансон у транспорті, не читає ані законів, ані книжок, і вважає вищим проявом естетики чорний міцубіші паджеро у поєднанні зі спортивним костюмом "адідас".

2) За президента Януковича не буде гірше, ніж за президента Ющенка чи Тимошенко. В зовнішній політиці нічого не зміниться, в гуманітарній теж, а ось в політиці економічній можуть бути навіть зміни на краще. Згадайте, за минулого прем"єрства Януковича і Єханурова Україна успішно експортувала промислові товари і сировину, а імпортувала долари, маючи позитивне зовнішньоторговельне сальдо. А за Тимошенко все стало навпаки (що і є причиною економічних негараздів, які країна переживає і ще буде переживати кілька років).

3) Аби не втратити громадянських свобод, які реально з"явилися після 2004, давайте і надалі самоорганізовуватися і колективно захищати себе і лобіювати свої інтереси. Як зразки можу навести ініціативу "Збережи старий Київ", "Комітет прямої дії", "Асоціація велосипедистів Києва" та інші позагрантові прояви grass roots. Якщо за нової влади почнуть когось давити, наприклад підприємців-спрощенців чи новинарів-телевізійників - всі виходимо на майдан. Принаймні я там буду серед перших.

4) Яскравим противникам президента Януковича можна спрямувати свій політичний запал і образу на місцеве самоврядування. Незабаром вибори мерів і місцевих рад. А ці органи в житті звичайних громадян відіграють не меншу роль, ніж президент. І впливати на результати виборів там набагато легше. Вперед!

P.S. Я був впевнений у перемозі Януковича і викладених вище тезах ще за кілька місяців до 1 туру, і погодився з цим сценарієм. Я не ходив голосувати, тому можете вважати, що таким чином я підтримав Януковича. ;)

Loading...
  • Post a new comment

    Error

    Anonymous comments are disabled in this journal

  • 30 comments

[info]mrkittin

2010-02-08 11:51 am UTC

Всё правильно говоришь, но всё равно обидно..

[info]dezex

2010-02-08 01:34 pm UTC

а че обидно? может после того как наш народ вые**ут до розовой пены - он начнет себя уважать ?

[info]didaio

2010-02-08 12:02 pm UTC

Ти не ходив, бо хотів довести свою правоту!
Тебе вже занесли в чорні списки!!!

[info]beloue

2010-02-08 12:27 pm UTC

+1. особливо сподобались пункти 3 та 4.

[info]fetzen_

2010-02-08 01:10 pm UTC

не буде гірше? тобто ти вважаєш, шо міністр освіти Табачник буде не гіршим за Вакарчука? чи що статус російської як другої державної не погіршить становище української? чи що на наступних виборах Ківалов дозволить таку демократію, як була останні роки? невже ти в це справді віриш?

експорт сировини - це рівень Гондураса... екстенсивний шлях розвитку економіки. таке проходять в 10 класі школи, соромно не знати. за ці імпортовані долари банки нароздавали споживчих кредитів, які нічим не підкріплені - ні людським потенціалом, ні високотехнологічними розробками.

про яку самоорганізацію ти говориш? подивись на Росію, це нас чекає. демонстрація 10 людей розганяється мєнтами. от і вся демократія.

[info]_dmitrov_

2010-02-08 01:19 pm UTC

дещо категорично, але правда

[info]selykv

2010-02-08 01:20 pm UTC

табачника до речі по моєму вже відрізали від кормушки, він занадто негативно провокативний

[info]fetzen_

2010-02-08 01:41 pm UTC

та чого ж. он іще Ільяшова на голову СБУ посадять. веселуха буде!

[info]viktoza

2010-02-08 01:38 pm UTC

говорю я про звичайну громадянську самоорганізацію. а споживчі кредити роздавалися мішками без довідок про доходи якраз за прем"єрства Тимошенко. і долари це були не українські, а теж іноземні - з іноземних банків та кредитів, які одержали українські банки від іноземних.

про шляхи розвитку економіки я в курсі. але зараз у нас немає нічого, окрім сталі, хімії і зерна, що ми могли б в якихось відчутних масштабах еспортувати. аби експортувати щось наукоємне, треба державні інвестиції. яких за Тимошенко не було і не передбачалося (http://www.epravda.com.ua/publications/4b6c368a9aaaa/)

о, ледь не забув: Табачник не буде мін.освіти. російська не набуде статусу другої державної. Ківалов не буде головою ЦВК. сподіваюсь, я тебе трохи заспокоїв :)

[info]tangoist

2010-02-08 02:24 pm UTC

[info]fetzen_

2010-02-08 06:02 pm UTC

[info]yetya

2010-02-08 01:41 pm UTC

давайте тверезо оцінимо те, що зроби задля розвитку укр.культури бюто-помаранчеві міністри.

я, особисто, не вірю у втілення жодної політичної програмної обіцянки. в т.ч. і стосовно другої державної.

в Україні половина населення за іншого кандидата. Але чи готова ця половина вийти на демонстрацію за нього?

[info]tangoist

2010-02-08 02:28 pm UTC

[info]yetya

2010-02-08 02:59 pm UTC

[info]tangoist

2010-02-08 03:43 pm UTC

[info]expialidociouz

2010-02-27 08:55 pm UTC

планів ставити Табачника у ПР зараз нема

[info]_dmitrov_

2010-02-08 01:21 pm UTC

дещо з мінусів

табачник міністр освіти, українська мова тільки в блогах.
азаров - прем"єр, торгуємо тільки з росією, відмовляємося від вигідних контрактів ВПК і тд, щоб не скласти конкуренцію росіянам.
питання реальної обороноздатності країни знов відкладається на 5 років.

[info]selykv

2010-02-08 01:25 pm UTC

Друга теза це саме те чому я схиляюся ближче до яника.Маючи Бютівську опозицію і хоч трохи активний народ ми свою культуру і мову якось захистимо.Але не треба забувати що між співом і танцями ще треба щось їсти. І їсти не просто булку з маслом, а ще з ковбаскою.

[info]viktoza

2010-02-08 01:39 pm UTC

"Маючи Бютівську опозицію і хоч трохи активний народ ми свою культуру і мову якось захистимо"
+1

[info]bazelinsky

2010-02-08 01:31 pm UTC

супер, Вітя! Класний пост! Погоджуюсь, особливо з першою тезою.

[info]viktoza

2010-02-08 03:20 pm UTC

та якби ж то він на щось впливав, цей пост. дякую за підтримку ;)
Янукович зібрав біля себе українофобів і україноненависників, радує хоч не ісконно-руССкіхМП :)

[info]grablia

2010-02-08 03:05 pm UTC

Читаю тебе - і одразу в голові вимальовуються сценки, як в різні часи таісторичні періоди найбільш думаючі люди "здавали" всі позиції і прикривались отакою от псевдопозицією. Особисто я зараз час від часу спілкуюсь зі своїм шизоїдом, якому все пойух. Тобто він чітко знає, що корито одне, а жрать з нього перепадає то тим, то іншим, але не йому особисто (шизоїду, тобто мені)... А другий шизоїд готовий переконувати, горлати і т.д.

В твоєму пості я виділяю останнє речення. Ти свідомо підтримав януковича своєю неявкою. Ти - демотивований, але активний. А є ще отих 4% демотивованих, але пасивних. І ні вони, ні ЮВТ, ні ПАРЄ чи ще якась йухня не зможуть вже відірвати від корита оту "команду". Я маю на увазі всіх їх разом взятих. А інші будуть бавитись в цей спектакль і радіти, що "аби не гірше". Вірно писав Кіпіані: між "аби не гірше" і "моя хата зкраю" є влика різниця. Поки що ти в позиції №2. А там видно буде.

[info]viktoza

2010-02-08 03:19 pm UTC

дякую за висловлену думку, вірніше думки. ще не до кінця зрозумів, але обіцяю перечитати, і, якщо буде натхнення, відповісти. хоча, ніякого питання я не побачив, тож можна і не відповідати :)

єдиний коментар маю вже зараз, стосовно термінів і ярликів. під терміном "оту команду", яку, як ти висловився, "відірвати від корита", я би рекомендував розуміти дійсно "їх усіх разом взятих". різниця між "командами" Партії регіонів, БЮТ, Литвина, НУНС і комуністів - тільки форма, а зміст однаковий. надаю докази: добра частина "команди" БЮТ перебігла в "команду" Януковича вже у післявиборчий вечір (див.http://pravda.com.ua/articles/2010/02/8/4736941/), туди ж ще після 1-го туру стоять в черзі НУНС (див. http://www.dt.ua/1000/1550/68447/ ). так що "команда" у руля "держави" не сильно зміниться. як були мерзотники, так і лишаться.

вихід один: пасіонаріям типу тебе слід йти в політику! :)

[info]grablia

2010-02-08 03:52 pm UTC

ти не зрозумів. не існує команди Я чи команди Ю, команди Л чи команди Зю. Це все одні і ті ж люди, які в різнічаси перебігали з одного табору в інший. це їхня робота, точнісінько як з планктоном в офісах. сьогодні він стібеться з робіт Лєобарнет, хоча подумки мріє там працювати, а завтра несе свою дупу в Грей, щоб продати на 100 баксві дорожче. так і в політиці. там всі є однією командою, яка біля корита. дехто "заривається", в когось гординя грає. тоді їх відштовхують. а потім знову пускають почавкати )))

в політику? мені????!!! ))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

[info]grablia

2010-02-08 04:01 pm UTC

полегшу тобі роботу, щоб не перечитував пост )))

"Йібьшовики" прийшли до влади за мовчазної згоди інтелігенції. Кучма правив два терміни за мовчазної згоди інтелігенції. Янек - це продовження Кучми. І т.д. За мовчазної згоди (неявка на дільниці + пртивсіхи) країною і далі будуть керувати ті, з кого ми стільки стібемось в блогах.

Елементарна математика показує, що не пішли голосувати і голосували противсіх майже 40% населення. Вражаюча цифра, на якій ще 5 років тому можна було б збудувати справді нову політичну силу і не відмовчуватись, а йти і брати владу. Тобто 40% пасивних при нормальні мотивації автоматично тягнуть за собою ще мінімум 10% нормальних людей + щонайменше половина того електорату, який можна назвати мотивованим, але дезорієнтованим (більше-менше зло) - і маємо нову владу, нову еліту, новий порядок, яким керують люди, що виходили на акції протесту "Захистимо старий Київ" тощо.

Ось такі от думки. Переінакшив, щоб було зрозуміліше. Стисло не вийшло.

[info]lviv_spirit

2010-02-08 04:58 pm UTC

цілком згодна

[info]ferike

2010-02-08 07:47 pm UTC

воістину.

[info]dmitry_fenechka

2010-02-09 01:42 pm UTC

тим шо ти не пійшов на виборгі - ти лише не скористав свій громадянський обов'язок...

[info]ragazza_libera

2010-02-09 06:29 pm UTC Edited: 06:32 pm UTC

Правильний пост,Вітю, щодо того, що Янукович є карикатурою народу, який його обрав.
Тільки щодо гірше чи так само буде, мушу зауважити, що для того,щоб зрозуміти, як воно буде, необхідно п'ять років пожити хоча б в Харкові, де зі 100 депутатів місцевої ради 6 нашоукраїнців, а всі інші - регіонали та співпрацюючі, бо не співпрацювати їм страшно. І де ані в судах, ані в прокуратурі проти них правди не доб'єшся. I де раніше який-не який, а був хоча б Президент, а тепер важко сказати, що взагалі буде.
Тут ми не можемо дозволити собі розкоші займати позицію "обоє рябоє".
Create an Account
Forgot your login or password?
Facebook Twitter More login options
English • Español • Deutsch • Русский…